Care sunt avantajele unui software CRM

Compania care ofera si cel mai bun soft gestiune magazin, AttoSoft, pune la dispozitia clientilor oportunitatea de a beneficia de avantajele unui software CRM.

0
99

Un software CRM (customer relationship management) reprezinta un ansamblu de instrumente, de proceduri si de strategii ce au in vedere imbunatatirea relatiei cu clientii, avand rolul de a gestiona activitatile externe ale unei companii, referitoare la clienti si la partenerii de afaceri, precum si activitatile interne, legate de angajati si departamente. Compania care ofera si cel mai bun soft gestiune magazin, AttoSoft, pune la dispozitia clientilor oportunitatea de a beneficia de avantajele unui software CRM.

De ce este necesar un software CRM pentru succesul afacerii

Software-ul CRM este cel care clarifica si standardizeaza procesul de vanzare, oferind performata in vanzari, dar si reducerea costurilor. Cu alte cuvinte, procesul de vanzare ajuta la integrarea simpla a oamenilor noi in vanzari, dar si la obtinerea rezultatelor predictibile ce privesc procentul de conversie a prospectelor si calitatea intregului proces de vanzare.

Software-ul CRM va creste eficienta procesului de marketing, prin integrarea cu sistemul ERP, fiind capabil sa ofere mecanisme de filtrare a partenerilor si contactelor, dar si istoricul achizitiilor, indeosebi pentru mesajele targetate in mod eficient. Sistemul ofera o imagine de ansamblu asupra operatiunilor de vanzare, inclusiv prin unificarea informatiilor despre contacte si parteneri.

Activitatile acoperite in mod uzual de un sistem CRM foarte bine pus la punct sunt diverse. Spre exemplu, activitatile de marketing sunt foarte importante, modulul CRM fiind destinat planificarii, organizarii, gestionarii, dar si masurarii activitatilor de marketing din companie. Se va pune accent pe bugetarea campaniilor de marketing si pe segmentarea listelor de prospecti.

Software CRM, soft gestiune magazin | attosoft.ro

soft gestiune magazin

In ceea ce priveste activitatile de vanzari, sistemul CRM are rolul de a facilita imbunatatirea procesului de vanzare, precum si de a creste numarul de contracte incheiate pe o anumita perioada. Sunt functionalitati importante ale sistemului CRM pe partea de service si suport, de vrme ce toate solicitarile clientilor sunt centralizate, iar reprezentantii companiei sunt ajutati sa le rezolve intr-un mod cat mai eficient si mai rapid.

Un CRM ajuta compania sa isi creasca vanzarile, contribuie la imbunatatirea calitatii procesului de vanzare, automatizeaza activitatile de e-mail marketing si de marketing online, crescand calitatea relatiei cu clientii, deoarece ofera angajatilor acces la informatii complete despre fiecare client in parte, ajutandu-i sa solutioneze in cel mai scurt timp solicitarile acestora. In plus, acest sistem creste productivitatea angajatilor si contribuie la realizarea proiectelor desfasurate in companie.

Mai multe informatii importante cu privire la subiect se pot citi pe site-ul companiei, attosoft.ro.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here