Noul Peugeot 508: restilizare planificata pentru primavara anului 2023

0
14
Peugeot 508

Peugeot 508 restilizat este pe drum. Modificarile sunt in principal de ordin estetic, cu o parte frontala redesenata si o noua semnatura luminoasa. De asemenea, sub capota va sosi un nou motor hibrid usor.

Peugeot 508 implineste anul acesta patru ani de existenta. A venit timpul pentru o restilizare pentru aceasta berlina de familie franceza care, in ciuda designului sau reusit, se lupta sa atraga oameni. Unul dintre motive este tendinta estetica care penalizeaza habitaclul din spate. In apararea sa, trebuie sa recunoastem ca 508 evolueaza intr-un segment al berlinelor de familie care nu mai sunt asa cautate de cativa ani si ale carui perspective sunt sumbre. Atat de mult incat Peugeot nu va da curs acestei a doua generatii, care va primi modificari estetice si tehnice in primavara anului 2023. Acest lucru ii va permite sa isi continue cariera pana in 2026-2027, stiind ca va avea mult de furca cu concurenta interna a noului 408, ale carui performante in materie de ospitalitate sunt superioare.

Deja o surpriza in Germania

Mai multe vehicule de testare, vazute pe drumurile germane in noiembrie, dovedesc ca versiunea restilizata se apropie. In ciuda camuflajului lor, putem vedea unele dintre schimbarile care au fost facute. Principala diferenta fata de versiunea actuala va fi partea frontala redesenata radical. Farurile sunt mai subtiri, iar grila este mai lata, la fel ca cea de pe noile 308 si 408.

De asemenea, masina ar putea avea viitoarea semnatura luminoasa Peugeot, caracterizata de trei gheare verticale de lungimi diferite in luminile de zi. Aceasta semnatura este asteptata sa fie prezentata in luna ianuarie pe conceptul Peugeot Inception la salonul CES din Las Vegas. Noul 3008 (sfarsitul anului 2023) va beneficia de ea, dar ramane de vazut daca va fi cazul si pentru berlina din gama. Deocamdata, este greu de ghicit sub acest important camuflaj.

Cum ramane cu interiorul masnii Peugeot 508?

Nu trebuie sa ne asteptam la o mare revolutie in habitaclu. Reproiectarea unui tablou de bord este costisitoare si ar fi dificil de rentabilizat pentru un model care pierde teren. Pe de alta parte, Peugeot va trebui sa actualizeze sistemele de asistenta la conducere pentru a se conforma reglementarilor europene (GSR2). De la 1 iulie 2022, toate vehiculele noi care intra pe piata trebuie sa fie echipate cu un sistem inteligent de control al vitezei de croaziera si cu o cutie neagra pentru a colecta date in caz de accident. Acest lucru se va aplica, de asemenea, tuturor modelelor incepand cu iulie 2024.

Ce are sub capota?

Sa incepem cu vestea proasta, care ii priveste pe cei mai sportivi soferi: 508 PSE de 360 CP va parasi catalogul. Acesta nu a avut succesul scontat. Motorul pe benzina cu trei cilindri 1.2 PureTech de 130 CP va fi in sfarsit electrificat. Mai puternic (136 CP), acesta este asociat cu un hibrid de 48 V (mild hybrid) si dispune de o noua cutie de viteze automata (Punch Powertrain), in care se afla un mic motor electric (21 kW). Desi acest lucru nu permite o conducere complet electrica, va contribui la reducerea consumului de combustibil la demaraje si depasiri.

Motorul hibrid reincarcabil de 225 CP ramane in catalog. Acesta ar trebui sa beneficieze de evolutiile recente de pe Citroën C5 Aircross (baterie de la 13,2 la 14,2 kWh, autonomie electrica imbunatatita).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here